HAYATINIZDAKİ RİSKLERE KARŞI DAİMA YANINIZDA

GÜVENİLİR

İSTİKRARLI

ULAŞILABİLİR

MÜŞTERİ ODAKLI

BİLGİLİ

ETİK

İLKELİ

GÜLER YÜZLÜ

TAKİPÇİ

MAPFRE GENEL SİGORTA’yla ‘Her Şey Yolunda’

March 21st, 2012 by admin

MAPFRE GENEL SİGORTA teknolojik bir yeniliğe daha imza atarak, trafik kazası sonrasında sigortalılarının hayatlarını kolaylaştıracak bir mobil uygulama tasarladı.

Konuyla ilgili bilgi veren MAPFRE GENEL SİGORTA İş Geliştirme, Kurumsal İletişim, CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Direktörü Cristina Şakı, “Her Şey Yolunda” hizmetinin, trafik kazası sonrasında sigortalıların ihtiyaç duyabilecekleri tüm bilgilere ulaşabilecekleri, hasar ihbarıyla ilgili yönlendirici bir mobil uygulama olduğunu söyledi.
Uygulamanın piyasada bulunan iPhone, Blackberry ve Android işletim sistemli akıllı cep telefonlarında çalıştırılabileceğini belirten Şakı, “Her Şey Yolunda” uygulaması, MAPFRE GENEL SİGORTA’dan Kasko sigortasına sahip müşterilerimizin trafik kazası sonrasında ihtiyaç duyacakları tüm yol yardım hizmetlerini, hasar ihbarı ile ilgili yönlendirici bilgileri ve yapmaları gereken işlemleri tek bir platformda topladığı için müşterilerimize büyük kolaylık sağlayacak. Aynı zamanda trafik sigortalılarımızın karıştığı kazalarda mağdur tarafın da kullanabileceği ve hasar ihbarında bulunabileceği mobil uygulamamızdan diğer sigortalılar da yararlanabilecek.” dedi.

‘FAYDASI ÇOK’
Uygulamanın sigortalılara sağlayacağı faydaları, yol yardım hizmetlerine hızlı erişim, telefon üzerinden kolaylıkla hasar ihbarı yapabilme imkânı, Genel Servis İstasyonu ve anlaşmalı servis bilgilerini görüntüleme, Genel Servis hasar sorgulama, kaza rehberinden faydalanma olarak özetleyen Cristina Şakı, “Aynı zamanda, şirketimizden herhangi bir kasko poliçesi bulunmayan araç sahibi kullanıcılar da uygulamadan kısmen faydalanabilecekler. Trafik kazası sonrasında doldurulması zorunlu olan Anlaşmalı Kaza Tespit Tutanağı ile ilgili tüm gerekli bilgiler, acil telefon numaraları ve kaza sonrasında yapılacaklara ve yapılamayacaklara dair spot bilgilere de uygulama üzerinden herkes ulaşabilecek” diye konuştu.
2009 yılından itibaren MAPFRE GENEL SİGORTA olarak proje geliştirme konusuna yoğunlaştıklarını ve özellikle teknolojik olarak büyük bir ivme kazandıklarını belirten Cristina Şakı, “Bu noktada şirketimiz, 3 yıldan bu yana birçok konuda önüne inovatif hedefler koydu ve tüm bunları büyük ölçüde yerine getirdi ve getirmeye devam ediyor. Bu bağlamda, ‘Teknolojide üstünlük’ hedefinin özellikle altının çizilmesi gereken ana hedeflerimizden birisi olduğunu ve şirket olarak teknoloji alanında büyük bir atılım içerisinde olduğumuzu söyleyebilirim” dedi.

‘ÇAĞIN GEREĞİ’
İnternetin ve akıllı cep telefonu kullanım oranlarının günden güne arttığı ülkemizde, çağın gereksinimlerini de göz önünde bulundurarak müşterilerimize hizmet etmek amacıyla yeni bir iletişim kanalı yaratma ihtiyacı hissettiklerini belirten Şakı şunları söyledi: “2011 yılı ortalarında bu projeyle ilgili araştırmalarımıza başladık. Uluslararası bir şirket olmamız sebebiyle öncelikle MAPFRE Grubu içerisinde yoğun bir araştırma yaptık; benzer örnekleri inceledik. Paralel olarak yurtiçi ve yurtdışında sigorta sektörü ve sektör dışı mobil uygulamaları da derinlemesine araştırdık. Sonrasında tüm bu veriler ışığında; sektörün gereksinimlerini ve sigortalıların ihtiyaçlarını da göz önünde tutarak trafik kazası sonrasında özellikle sigortalılarımızı adım adım yönlendirecek ve sigortacılık işlemlerini çok basite indirgeyen bir uygulama geliştirdik.”
“Ortaya çıkan mobil uygulamanın, sektörde bulunan diğer örnekleri arasında işlevsellik olarak ayrı bir yere sahip olduğunu ve özgün yapısıyla başka hiçbir mobil uygulamaya benzemeyen bir mobil proje olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim” diyen Şakı şöyle devam etti “Sigortacı hasarda belli olur.’ sözünden yola çıkarsak tüketiciler için sigorta ve sigorta şirketinin önemi ancak hasar anında ve sonrasında alacakları hizmetlerle belli oluyor. Hasar anında ve sonrasında sigortalının yanında olan, verdiği hasar sonrası hizmetlerle müşterisini rahatlatan, kolay ulaşılabilen ve yüksek hizmet kalitesine sahip sigorta şirketlerinin fark yaratacaklarını çok iyi biliyoruz. Bu yüzden trafik kazası sonrasında sigortalılarımızın hayatlarını kolaylaştıracak bir uygulama tasarladık”

‘TEK TUŞLA HİZMET’
Şakı, uygulamanın sigortalılara sağlayacağı faydalar konusunda şunları söyledi: “Tam olarak nerede trafik kazası yaptığını bilmeyen bir kullanıcı, uygulama sayesinde bulunduğu konumun koordinat bilgilerini otomatik olarak alabilecek ve uygulama vasıtasıyla şirketimize mail yoluyla ileterek çekici hizmetinden faydalanabilecek. Bunun yanı sıra tüm yol yardım hizmetlerine tek bir tuş ile ulaşabilecek. Trafik kazası sonrasında hasarı ile ilgili fotoğraflar çekerek bize iletebilecek, hasar ihbarında bulunabilecek ve bu sayede hasar dosyası işlemlerini hızlandırabilecek.”
Trafik kazası sonrasında eğer sigortalının aracı onarım için bir Genel Servis İstasyonu’nda ise aracının son durumu hakkında istediği zaman kapsamlı bilgi alabileceğini belirten Şakı, “Aynı şekilde, kullanıcı kendisine en yakın anlaşmalı oto servisleri de listeleyebilme ve harita üzerinde görüntüleme imkânına sahip olacak. Müşterimiz olsun ya da olmasın tüm kullanıcılar, Anlaşmalı Kaza Tespit Tutanağı ile ilgili bilmesi gereken her bilgiye ulaşabilecek. Tutanağı doldururken dikkat edilmesi gerekenler, tutanağın doldurulmayacağı haller ve örnek tutanak görseli üzerinden izlenecek adımlarla ilgili bilgilere ulaşabilecek ve dilerlerse boş bir kaza tespit tutanağı bile edinebilecekler” diye konuştu.
“Her Şey Yolunda” uygulamasıyla sigortalıların kaza anında ve sonrasında alınması gereken önlemler ve yapılması, yapılmaması gerekenlerle ilgili birçok faydalı bilgiyi barındıran ‘Kaza Rehberi’ne de sahip olacaklarını ifade eden Şakı şöyle devam etti: “Tüm bunlara ek olarak; 112 ambulans, Polis İmdat, Jandarma ve İtfaiye gibi acil telefon numaralarına ve MAPFRE GENEL SİGORTA Genel Müdürlük ve Bölge Müdürlüklerinin irtibat bilgileri de kullanıcıların elinin altında olacak.”

‘ULAŞMAK ÇOK KOLAY’
Cristina Şakı, “Her Şey Yolunda” mobil uygulamasını sigortalılarınıza nasıl duyurmayı planlıyorsunuz?” sorumuzu şöyle yanıtladı: “Her Şey Yolunda’ uygulamamız, şu an uygulama dükkânlarından ulaşabilir durumda. App Store, Blackberry Market ve Android Market’te yerini aldı. http://herseyyolunda.mapfregenelsigorta.com adresi üzerinde bir mikro site hazırladık. Mikro sitemiz vasıtasıyla kullanıcılar, uygulama hakkında her türlü bilgiye ulaşabilir ve uygulamayı telefonlarına indirebilir. Ayrıca MAPFRE GENEL SİGORTA sigortalılarına uygulamamızı duyurmak üzere iş ortaklarımız olan acentelerimiz için pratik bir yöntem geliştirdik. Geliştirdiğimiz bir SMS uygulaması ile acentelerimiz, “Her Şey Yolunda” uygulamasını Kasko Sigortası müşterilerine toplu olarak duyurabilecekler ve sigortalılarımız da bu sayede telefonlarına “Her Şey Yolunda” uygulamasını indirebilecekler.”






Leave a Reply